FAQ NARS

  • MIJN ACCOUNT

    Hoe maak ik een account aan?

    Je maakt eenvoudig een Nars-account aan door rechtsboven in je scherm te klikken op 'Aanmelden' en vul vervolgens je e-mailadres en je wachtwoord in.
    Echter, je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Na validatie van je winkelmandje kun je als gast bestellen of inloggen op je account of een account aanmaken.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Geen paniek! Klik op het tabblad 'Aanmelden' vul het e-mailadres in dat je hebt gebruikt voor het aanmaken van je account en klik op "Wachtwoord vergeten?” en BEVESTIGEN
    Je ontvangt een e-mail met een link, waarmee een nieuw wachtwoord kan worden ingesteld. Klik op de link om een nieuw wachtwoord aan te maken en weer toegang te krijgen tot je account.
    Heb je de mail niet ontvangen? Kijk dan even in je spammap.

    Hoe wijzig of verwijder ik mijn persoonsgegevens?

    Nars neemt jouw privacy en vertrouwelijkheidskeuzes heel serieus. Wij streven naar hechte en duurzame klantrelaties op basis van vertrouwen en transparantie. In overeenstemming met deze filosofie is de bescherming van jouw persoonsgegevens van essentieel belang voor ons.
    Je kunt je recht van toegang, rectificatie, vernietiging, bezwaar en je recht op beperking van de verwerking van je persoonsgegevens uitoefenen door contact met ons op te nemen via dit formulier
    Meer informatie over het verzamelen en het verwerken van persoonsgegevens, vind je in ons privacybeleid

    Hoe meld ik me aan/af voor de Nieuwsbrief?

    Wil je op de hoogte blijven van ons laatste nieuws, onze verkopen en exclusieve aanbiedingen?
    Klik dan op 'Aanmelden voor de nieuwsbrief' onderaan de website. Vul je voornaam, naam en e-mailadres in. Je ontvangt gelijk een kortingscode die je kunt gebruiken voor je volgende bestelling!
    Via de link onderaan elke mail die je van ons krijgt, kun je je op elk moment afmelden. Je kunt je ook afmelden via dit formulier

    Hoe verwijder ik mijn account?

    Als je je account wilt verwijderen kun je contact met ons opnemen via vervolgens 'Persoonsgegevens' kiezen en je verzoek om verwijdering invullen.

    Hoe voeg ik producten aan mijn Wishlist toe?

    Je hebt interesse in een product, maar wilt graag nog even nadenken? Voeg het dan toe aan je favorieten om het gemakkelijk terug te vinden! Hiervoor klik je op het 'hartje' rechts van de productgegevens. Al je favoriete producten vind je vervolgens in het gedeelte 'Wishlist’ op je account.

  • BESTELLINGEN & BETALING

    Hoe plaats ik een bestelling?

    Je hebt je oog laten vallen op een product en wilt het graag bestellen?
    Heel simpel: ga naar de pagina met het betreffende product, kies het gewenste aantal en voeg het toe aan je winkelmandje. Van elk artikel kunnen maximaal 5 stuks worden besteld.
    Je kunt je winkelmandje bekijken of wijzigen door te klikken op ‘Wijzigen’ of ‘Verwijderen’. Nadat je je winkelmandje hebt gevalideerd, kun je bestellen als gast of door in te loggen op je account.
    Controleer je bestelling en het bezorgadres voordat je akkoord gaat met de betaling. Na betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling.
    Als je problemen ondervindt bij het bestellen of als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via

    Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Je kunt op narscosmetics.be betalen met:

    België

    Visa Mastercard American Express Bancontact Paypal Klarna Sofort Apple Pay

    Luxemburg

    Visa Mastercard American Express Paypal Apple Pay

    Nederland

    Visa Mastercard American Express Paypal Klarna Ideal Apple Pay

    Bij Nars weten we hoe belangrijk veilig betalen op het internet is. Daarom is jouw betaling volledig beveiligd (SSL-certificaat).
    Je betaalpas wordt pas bij de verzending van je bestelling belast.

    Hoe kan ik betalen met PayPal?

    Als je PayPal wilt gebruiken om af te rekenen, hoef je alleen maar deze betaalmethode te kiezen, de algemene verkoopvoorwaarden van de website van Nars te accepteren en te klikken op 'Bestellen'.
    Je wordt automatisch naar je PayPal-account geleid om de transactie af te ronden.
    Na goedkeuring van je betaling verschijnt een pagina ter bevestiging van de bestelling op onze website. Je ontvangt ook een bevestigingsmail.

    Hoe kan ik betalen met Apple Pay?

    Als je Apple Pay wilt gebruiken om af te rekenen, hoef je alleen maar deze betaalmethode te kiezen, de algemene verkoopvoorwaarden van de website van Nars te accepteren en te klikken op 'Bestellen'.
    Je wordt automatisch naar je Apple Pay-account geleid om de transactie af te ronden. Na goedkeuring van je betaling verschijnt een pagina ter bevestiging van de bestelling op onze website. Je ontvangt ook een bevestigingsmail.

    Hoe kan ik betalen met Klarna?

    Als je KLARNA wilt gebruiken om af te rekenen, hoef je alleen maar deze betaalmethode te kiezen, de algemene verkoopvoorwaarden van de website van Nars te accepteren en te klikken op 'Bestellen'. Via KLARNA kun je bestellingen vanaf 35 euro in 3 delen betalen zonder extra kosten. Het eerste deel wordt afgeschreven bij verzending van de bestelling. De overige 2 delen worden automatisch uitgespreid over de volgende 2 maanden.
    Voor meer informatie over KLARNA klik je hier

    Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail voor mijn bestelling heb ontvangen?

    De bevestigingsmail wordt binnen 24 uur na de bestelling verzonden. Controleer ook je spammap. Verifieer ook of je je bestelling hebt bevestigd door hier te klikken
    Heb je hulp nodig? Neem gerust contact met ons op via

    Waar kan ik mijn factuur terugvinden?

    Al je facturen kunnen worden geraadpleegd op je Nars-account. Je vindt ze in het gedeelte 'Bestelgeschiedenis'. Kies de betreffende bestelling en klik vervolgens op 'Details van de bestelling' en 'De factuur downloaden'.
    Als je als gast hebt besteld, kun je je facturen terugvinden via de link 'Follow-up van de bestelling'.

    Hoe selecteer ik mijn samples?

    Om je (opnieuw) kennis te laten maken met onze producten, ontvang je bij elke bestelling 2 samples naar keuze.
    Zodra je een artikel aan je mandje toevoegt, kun je vanuit je winkelmandje een keuze maken door te klikken op 'Selecteren'.
    Samples moeten worden gekozen voordat de bestelling wordt afgerekend en gelden zolang de voorraad strekt. Wanneer de bestelling eenmaal is betaald, kunnen geen samples meer worden toegevoegd.

    Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

    Gebruik maken van je code is heel eenvoudig:

    • Voer je kortingscode in in het veld 'Kortingscode' onder het overzicht van je bestelling
    • Klik op OK
    • Je code en het bedrag van de vermindering verschijnen rechtstreeks in het overzicht van je Winkelmandje

    Informatie over aanbiedingen en kortingscodes:
    Ontvang je een foutbericht bij het toepassen van de kortingscode? Controleer dan:

    • Of er bij het invoeren van de code geen spaties zijn aangebracht
    • Of hoofdletters en kleine letters in acht zijn genomen
    • Of O en 0 niet verward zijn
    • Of je bestelling aan alle voorwaarden in de juridische kennisgeving van je code voldoet

    Wij herinneren eraan dat een kortingscode:

    • Slechts een keer per bestelling en gedurende een bepaalde tijd geldig is
    • Niet kan worden gecombineerd met andere lopende aanbiedingen, behalve als uitzonderingen staan vermeld in de juridische kennisgeving van de aanbieding
    • Niet geldig is voor bepaalde producten (raadpleeg de uitsluitingen van de aanbieding)

    Kan ik mijn bestelling na voltooiing annuleren of wijzigen?

    Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Wanneer je bestelling voltooid is, kan deze helaas niet meer worden geannuleerd of gewijzigd.
    Als je van mening bent veranderd en de bestelde producten niet langer wenst, kun je je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren en terugbetaling verkrijgen.

    Mijn bestelling is geannuleerd: wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

    Nee, je rekening wordt niet gedebiteerd want het bedrag wordt alleen bij verzending van de bestelling afgeschreven.

    Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

    Ondanks al onze inspanningen kan het gebeuren dat je bestelling om verschillende redenen wordt geannuleerd: uitzonderlijke ontoereikende voorraad, een probleem bij de betaling of de voorbereiding van je bestelling. Wees gerust, je rekening wordt niet gedebiteerd want het bedrag wordt alleen bij verzending van de bestelling afgeschreven. Heb je vragen over de annulering van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op

  • LEVERING

    Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

    Op narscosmetics.be kun je kiezen uit 3 leveringswijzen.
    Afhankelijk van de bij de betaling gekozen leveringswijze, en als de bestelling na het uiterste tijdstip is geplaatst, wordt de bestelling op de eerstvolgende werkdag (maandag t/m vrijdag, behalve feestdagen) verwerkt.
    Bij grote drukte kan de levertijd oplopen.

      Standaardlevering Expreslevering Levering bij afhaalpunt
    Voorbereidingstijd Bestelling voorbereid binnen 24 tot 48u*
    Levertijden België 3 tot 4 werkdagen*
    Luxemburg 3 tot 4 werkdagen*
    Nederland 3 tot 4 werkdagen*
    België 2 tot 3 werkdagen*
    Luxemburg 2 tot 3 werkdagen*
    Nederland 3 werkdagen*
    België 3 tot 4 werkdagen*
    Luxemburg 3 tot 4 werkdagen*
    Verzendkosten 3,95 €
    (gratis bij aankoop vanaf 30€)
    9,95 € 2,95 €
    (gratis bij aankoop vanaf 30€)

    *gemiddelde levertijden van maandag t/m vrijdag, behalve feestdagen

    Kan ik in het buitenland laten bezorgen?

    Op narscosmetics.be is levering alleen mogelijk in België, Luxemburg en Nederland.
    Als je in een ander land wilt laten bezorgen, verzoeken we je onderaan de website het betreffende land te selecteren om naar de overeenkomende website te worden geleid.

    Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wees gerust, we houden je tijdens het gehele besteltraject op de hoogte. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per mail een link om je pakket te volgen.
    Je kunt je bestelling ook volgen vanuit je account via het gedeelte 'Bestellingen' of vanuit 'Mijn bestelling volgen'

    Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

    Je kunt je pakket op elk moment volgen vanuit je account via het gedeelte 'Bestelgeschiedenis'. Als je als gast hebt besteld, kun je klikken op 'Mijn bestelling volgen'
    Hoewel wij onze uiterste best doen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden, kan het gebeuren dat levertijden oplopen bij grote drukte.
    Als je bestelling momenteel wordt voorbereid, duurt het niet lang meer!
    Als je problemen ondervindt bij het volgen van je bestelling, kun je contact met ons opnemen.

    Ik heb een beschadigd product/onvolledige bestelling ontvangen.

    Als je merkt dat je bestelling onvolledig of beschadigd is, vragen we je contact met ons op te nemen door hier te klikken Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken we je je bestelnummer bij de hand te houden.

  • RETOUR & TERUGBETALING

    Hoe kan ik een bestelling retourneren?

    Mocht je van mening veranderen, dan beschik je over een termijn van 30 dagen na ontvangst van je bestelling om deze te retourneren.
    Je kunt je retouraanvraag rechtstreeks indienen vanuit je account in het gedeelte 'Bestelgeschiedenis' of vanuit 'Mijn bestelling volgen' als je als gast hebt besteld.
    Nadat je je retournering hebt aangemaakt, vragen we je je product(en) zorgvuldig in te pakken en het retourformulier bij je pakket te voegen. Hiermee kunnen onze teams je bestelling snel terugvinden.
    Je ontvangt een e-mail met hierin een prepaid label om je pakket zonder kosten te retourneren.
    De producten moeten in de originele staat (nieuw en ongebruikt) en in de originele verpakking worden teruggestuurd om te kunnen worden terugbetaald.

    Meer informatie over het wettelijke herroepingsrecht en ons retourbeleid vind je in onze Algemene Verkoopvoorwaarden Heb je vragen over een lopende retourzending? Neem dan contact met ons op door hier te klikken

    Wat zijn de wijzen en termijnen van terugbetaling?

    Het bedrag wordt uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je pakket in ons entrepot, teruggestort op de rekening waarmee betaald is.
    Bij grote drukte kan terugbetaling iets langer duren.

  • DE PRODUCTEN & HET MERK

    Wanneer is mijn product opnieuw verkrijgbaar?

    Het kan voorkomen dat sommige producten wegens groot succes tijdelijk niet verkrijgbaar zijn. Als je je e-mailadres invult op de productpagina, kunnen we je op de hoogte brengen zodra het product weer voorradig is.

    Waar kan ik mijn product vinden?

    Wij hebben helaas geen zicht op winkelvoorraden en raden je aan de dichtstbijzijnde winkel te zoeken.

    Kan ik mijn mening geven over een product?

    Om de kwaliteit van onze producten te kunnen blijven verbeteren is jouw feedback heel belangrijk voor ons. Je kunt je mening geven op de pagina van het betreffende product. Klik op 'Review' onder de productbeschrijving en daarna op 'Een review schrijven'. Alle reviews worden gemodereerd door onze teams die zich het recht voorbehouden om bepaald commentaar afhankelijk van de inhoud, te weigeren. Voor meer informatie over het beheer van reviews klik je hier here.

    Hoe kan ik solliciteren voor een vacature of een stage?

    Als je geïnteresseerd bent in ons merk en wilt solliciteren, raden we je aan regelmatig onze 'Vacatures' te raadplegen

  • NARS PRO

    Wat is Nars Pro?

    Het programma Nars Pro biedt make-upartiesten en creators exclusieve toegang tot de iconische wereld van Nars. Nars Pro wil het leven van mensen die werkzaam zijn in de wereld van beauty, mode, celebs, muziek, televisie, film en daarbuiten, mooier maken.

    Hoe kan ik deelnemen aan Nars Pro?

    Je kunt in aanmerking komen voor een van onze 3 statussen (stagiair, professional, make-upartiest) en je verzoek hier online indienen. Voor de lijst met documenten die per status vereist zijn, klik je hier

    Hoe lang duurt het voordat mijn deelname wordt goedgekeurd?

    Binnen 14 werkdagen na je aanvraag ontvang je een kennisgeving per mail. Als je aanvraag wordt geweigerd, wordt per mail contact met je opgenomen voor nadere informatie. Je kunt op elk moment een nieuwe aanvraag indienen.

    Hoe kan ik van Nars Pro-korting profiteren op de website?

    Je korting wordt automatisch toegepast in je winkelmandje zolang je als Nars Pro-deelnemer bent ingelogd op je Nars-account.

    Hoe lang is deelname aan Nars Pro geldig?

    Deelname aan Nars Pro is 1 jaar geldig.

    Moet ik opnieuw een aanvraag voor deelname aan Nars Pro indienen?

    Deelname is 1 jaar geldig. Je moet dus elk jaar opnieuw een aanvraag indienen.

    What should I do if I don’t receive a response to my membership or renewal request?

    Als je geen antwoord krijgt, kun je contact met ons opnemen via: narsartistprogramme@narscosmetics.be

  • ONLINE TOOLS & BEAUTY TIPS

    Welke kleur foundation past het best bij jou?

    Vind je match met onze AR-tool Matchmaker.

    Ken je onze virtual try-on tool?

    Een ruime keuze aan tinten binnen klikbereik. Ontdek onze tinten dankzij onze interactieve try-on tool door te klikken op PROBEREN in de productcategorieën lippen, ogen en wangen.

    Een beauty tip nodig?

    Neem voor een gepersonaliseerde beautytip contact met ons op.