Winkelen

ONLINE BESTELLEN

Volg de instructies op het scherm om door het betaalproces te gaan. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je een bevestiging dat je bestelling is ontvangen en verder wordt verwerkt.
Print een kopie van deze pagina met het bestelnummer voor je eigen administratie. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van je bestelling kort nadat je bestelling is verzonden. Als je binnen 24 uur geen orderbevestiging ontvangt, neem dan hier contact met ons op.
Als je vragen of opmerkingen hebt tijdens het plaatsen van een bestelling of als je meer informatie wenst over een eerder geplaatste bestelling, neem dan hier contact met ons op.

Veilig betalen bij NARS:
VeriSign SSL-codering: NARS begrijpt hoe belangrijk beveiliging is bij online winkelen. We maken gebruik van Secure Socket Layer (SSL). Dit is tot nu toe de meest geavanceerde online beveiligingstechniek voor consumenten. De medewerkers van NARS hebben geen toegang tot creditcardnummers van klanten.

Beschikbaarheid van producten:
Af en toe kan een product tijdelijk niet beschikbaar zijn. We raden je in dit geval aan om later nog eens terug te gaan naar onze website om het product alsnog te kopen.
Je kunt ook je e-mailadres op de productpagina invullen, zodat we contact met je kunnen opnemen zodra het product weer op voorraad is.

RETOUREN

Als je niet volledig tevreden bent met je aankoop bij NARS, kun je deze binnen 60 dagen na ontvangst terugsturen. We zullen het volledige bedrag terugbetalen met dezelfde betaalmethode die gebruikt is voor de bestelling.

Volg de onderstaande stappen om je NARS-artikel(en) te retourneren:
  • 1. Ga naar de pagina met het overzicht van je bestelling in je account en klik op “Maak een retour aan” om een online retouraanvraag in te vullen. Dit kan ook via de link “Status van je bestelling” onderaan de website als je geen account hebt.
  • 2. Print de retourbon, die je online in het overzicht van de retouren vindt, en voeg deze aan het pakket toe. Dit document is verplicht in onze retourprocedure. Zonder dit document kan een retourpakket niet door onze teams worden verwerkt.
  • 3. Druk onderaan dezelfde pagina ook je retourlabel af.
  • 4. Maak op dezelfde pagina een afspraak met DHL voor het ophalen van je pakket, en voer daarbij het WAYBILL nummer, dat je kunt vinden op je retourlabel. Let op dat het een paar minuten kan duren voordat je retourzending zichtbaar is op de website van DHL.
  • 5. Stop het artikel/de artikelen die je wilt terugsturen in de originele verpakking.
  • 6. Sluit het pakket goed af, plak het retourlabel erop en verwijder eventuele oude verzendetiketten.
  • 7. Overhandig het pakket aan DHL op de afgesproken datum.

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op +442038100750 (van 9 uur tot 18 uur, UTC+1).

TERUG NAAR BOVEN

MAXIMAAL AANTAL ARTIKELEN

Helaas kan voor elk artikel maximaal 5 stuks worden besteld. Van bepaalde paletten en andere limited edition sets kunnen maar één of twee stuks per bestelling worden gekocht.

Btw

De btw is inbegrepen in de vermelde prijs van alle artikelen, volgens de btw die van toepassing is in het land waar jouw bestelling wordt bezorgd.
TERUG NAAR BOVEN

Verzending

VERZENDKOSTEN

Gratis levering voor bestellingen vanaf €50.

Verzendmethode Standaard verzending Verzending per expresse
Land Verzendkosten Bezorgtijd (exclusief verwerkingstijd) Verzendkosten Bezorgtijd (exclusief verwerkingstijd)
België 3,95 € 3 tot 4 werkdagen 9,95 € 2 tot 3 werkdagen

Op basis van de verzendmethode die je bij het betalen hebt geselecteerd, wordt de bestelling de volgende werkdag verwerkt als deze na sluitingstijd wordt geplaatst.

JE BESTELLINGEN VOLGEN

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Zodra je pakket een trackingnummer toegewezen krijgt, kun je de bezorgingsstatus van je bestelling in je klantaccount volgen.

Klik op “Bekijk mijn bestelling” en vervolgens op het bestelnummer dat je wilt volgen.
Je kunt de status van je huidige en eerder geplaatste bestellingen op de pagina “Bestelgeschiedenis” volgen.
TERUG NAAR BOVEN

INTERNATIONALE VERZENDING

  • Voor verzending naar het Verenigd Koninkrijk plaats je je bestelling op NARScosmetics.co.uk
    We bezorgen niet op de Kanaaleilanden, Zuid-Georgia en de Zuidelijke Sandwicheilanden, in het Britse Antarctische Gebied en het Britse gebied in de Indische Oceaan.
  • Voor verzending naar Ierland plaats je je bestelling op NARScosmetics.ie
  • Voor verzending naar Frankrijk plaats je je bestelling op NARScosmetics.fr
    We bezorgen niet in de Franse overzeese gebieden (DOM-TOM).
  • Voor verzending naar Duitsland en Oostenrijk plaats je je bestelling op NARScosmetics.de
    We bezorgen niet op Helgoland of in Büsingen.
  • Voor verzending naar Italië plaats je je bestelling op NARScosmetics.it
  • Voor verzending naar Spanje plaats je je bestelling op NARScosmetics.es
    We bezorgen niet op de Canarische Eilanden, in Ceuta en Melilla, of Andorra.
  • Voor verzending naar België, Nederland en Luxemburg plaats je je bestelling op NARScosmetics.be
  • Voor verzending naar Bulgarije, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië en Zweden, plaats je je bestelling op NARScosmetics.eu
    We bezorgen niet in de VN-Bufferzone op het eiland Cyprus of op Oros Athos.

TERUG NAAR BOVEN

Andere vragen

DOET NARS DIERPROEVEN?

NARS test niet op dieren en wij vragen anderen om namens ons ook niet op dieren te testen, behalve wanneer dit wettelijk vereist is. NARS werkt actief samen met de industrie en andere partners om dierproeven wereldwijd uit te bannen en zet zich in voor de ontwikkeling en acceptatie van alternatieve methoden. We zijn in dezelfde mate toegewijd aan de gezondheid en veiligheid van onze consumenten en garanderen dat we voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. We blijven ons inzetten om onze visie op beauty en artistry over te brengen aan meer fans over de hele wereld, als onderdeel van onze langdurige toewijding om vrouwen overal mondiger te maken.
TERUG NAAR BOVEN

BEVATTEN DE PRODUCTEN VAN NARS DIERLIJKE PRODUCTEN?

We evalueren voortdurend alternatieven voor dierlijke ingrediënten en hebben veel ingrediënten vervangen door plantaardige bestanddelen. Bepaalde NARS-producten kunnen echter dierlijke derivaten bevatten, zoals lanoline. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie over welke NARS-producten dierlijke derivaten bevatten.
TERUG NAAR BOVEN

BEVATTEN DE PRODUCTEN VAN NARS GLUTEN?

Veel van onze producten bevatten geen ingrediënten die zijn afgeleid van gerst, haver, rogge, spelt of tarwe, die algemeen bekende bronnen van gluten zijn. Door het gebruik van verschillende grondstoffen en apparatuur tijdens de vervaardiging van onze producten, kunnen we echter niet bevestigen dat onze producten geen sporen van gluten bevatten. Voor specifieke vragen over gluten en de ingrediënten in onze formules raden we je aan om een arts te raadplegen.
TERUG NAAR BOVEN

WAAROM BEVATTEN SOMMIGE NARS-PRODUCTEN PARABENEN?

Het is belangrijk om conserveermiddelen te gebruiken om besmetting met bacteriën en schimmels te voorkomen. Met het hoge gehalte aan natuurlijke ingrediënten in onze formuleringen, zou de afwezigheid van conserveermiddelen vereisen dat onze producten worden gekoeld en binnen ongeveer twee weken na productie zouden moeten worden gebruikt. Bovendien trachten we te garanderen dat onze producten geen enkel gezondheidsrisico opleveren door besmetting door schadelijke micro-organismen door het gebruik van conserveermiddelen zoals parabenen.
Parabenen worden al meer dan 70 jaar gebruikt en zijn goedgekeurd door de Amerikaanse FDA voor gebruik in een groot aantal verschillende consumentenproducten, waaronder voedingsmiddelen en dranken. Parabenen spelen een cruciale rol in de verdediging om ziekten en infecties bij de mens te voorkomen door schimmel- en bacteriële besmetting te vermijden, en worden door de Wereldgezondheidsorganisatie en door overheidsinstanties overal ter wereld als veilig erkend. In de Verenigde Staten heeft het expertpanel voor cosmetische ingrediënten (CIR), een onafhankelijke instantie van internationaal erkende medische en wetenschappelijke deskundigen op het gebied van veiligheidsevaluatie, parabenen bestudeerd en geconcludeerd dat ze veilig zijn voor gebruik in cosmetische producten. Al onze producten zijn getest op allergie en dermatologisch getest.
TERUG NAAR BOVEN

HOE KAN HET DAT MIJN MAKE-UPKWAST VAN NARS HAARTJES VERLIEST?

Sommige NARS-kwasten zijn gemaakt van dierenharen. Voor elke kwast wordt bepaald welk haar de best mogelijke toepassing biedt. Wanneer er natuurlijk haar wordt gebruikt, is het lastig om strengen met exact dezelfde haarlengte te krijgen; kortere haartjes kunnen worden samengebundeld met langere strengen waardoor de kwast een paar haartjes kan verliezen. We doen er alles aan om excessief haarverlies te verminderen en het best mogelijke product te leveren. We adviseren om de kwasten af en toe schoon te maken met een milde shampoo, zodat er zo min mogelijk haartjes verloren gaan. Zorg ervoor dat er geen water in de bovenkant van het metaal terechtkomt. De lijm kan hierdoor loslaten waardoor de kwast kapot gaat. Spoel de kwasten af tot het water helder is. Breng de kwasten voorzichtig weer in vorm en laat ze plat aan de lucht drogen.
TERUG NAAR BOVEN

Let op: het verwijderen van het natuurlijke haar bij dieren, dat in veel van onze kwasten wordt gebruikt, schaadt de dieren op geen enkele wijze.
TERUG NAAR BOVEN